Translate

poniedziałek, 28 marca 2011

Wiatr powiał na kolor!

Oj jak dawno już tu nie pisałam.
 Marzec okazał się dość intensywnym miesiącem, i nie miałam zbytnio czasu by pisać na blogu. 
Wiosna przyszła i miejmy nadzieje, że z nią więcej energii i siły do różnych działań:)
Z wiosną przyszła moda na kolor:)
ostatnio robiłam sobie psychotest i wyszło mi w nim:
Lubisz intensywny tryb życia, a nuda to Twój wróg. Starasz się, żeby w Twoim życiu ciągle coś się działo, lubisz nowe wyzwania, ale też czynny odpoczynek. Twoim żywiołem jest miasto. W stylu lubisz eksperymenty, ale nie za wszelką cenę. Liczy się przede wszystkim komfort. Warto postawić na takie rozwiązania, które będą efektowne, ale nie kosztem wygody. Szpilki, owszem - są świetne na imprezę, ale na co dzień lepiej założyć wygodniejsze platformy, koturny. Na ten sezon zaproponowałybyśmy Ci eksperymenty z kolorami, takie jakie w swoich kolekcjach proponuje Prada, Burberry Prorsum, Jil Sander czy Christian Dior. Tegoroczne propozycje tętnią kolorami - pomarańcz, róż czy żółty to kolory, które wiele osób skreśliło ze swojej garderoby, a może niesłusznie? Jeden dodatek w tym kolorze potrafi działać cuda.
Postanowiłam na wiosnę dodać do swojej garderoby trochę koloru, jestem w trakcie poszukiwań:) 
A wynik testu sprawdził się:)
Teraz wy sprawdźcie co wam wyjdzie, a może macie podobne przeczucia:) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz