Translate

piątek, 10 czerwca 2011

IV MARATON MALARSTWA-OLSZTYN

Troszkę zaniedbałam bloga i długo mnie tu nie było ale powoli nadrabiam zaległości:P
Sporo ostatnio się dzieje : koniec studiów i zaliczenia, zmaganie się z magisterką.....poprawki:)
Różnego rodzaju projekty w których ostatnio brałam udział- też pochłaniały troszkę czasu.
ale czego się nie robi dla rozwoju i dla przyjemności:)
Właśnie tydzień temu brałam udział w Maratonie Malarskim z miłości do malarstwa i do zwierząt.
Przy scenie staromiejskiej(starówka Olsztyn) 40 artystów w tym ja, przyciągnęło sztalugi i malowali różności .
Prace będą niebawem zlicytowane a pieniążki pójdą do schroniska:))
Powiem tak - było niesamowicie!!!!!!!!!
Podczas maratonu stworzyłam parę ilustracji -"damulki z pieskami" 
zapraszam do oglądania:))


 ilustracji -"damulki z pieskami" - justyna sołowiej

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz