Translate

wtorek, 5 lipca 2011

Lipiec to miesiąc zbierania plonów, koniec jednych projektów a początek drugich. Zobaczymy co czas pokaże ????Jedno co wiem ten ostatni rok studiów należał do bardzo pracowitych!!!! Rozwinęłam się, zmieniłam siebie i miejsce zamieszkania:)Założyłam bloga, moje portfolio fotograficzne urosło, mogłam pobawić się w stylistkę:), a przede wszystkim malowałam i tworzyłam ilustracje i grafiki:)
Połączyłam w swojej twórczości dwie pasje
modę i sztukę.

W lipcu rozpocznę prezentacje swoich prac.Po pierwsze dokończę pokaz mojego malarstwa, po drugie pokaże co robiłam na grafice, po trzecie pokaże parę zdjęć z różnych projektów w których uczestniczyłam,
a po czwarte to jeszcze zobaczymy????????
Puki co przygotowuje się do obrony pracy magisterskiej, a to już w tym tygodniu......
Dziś także wstawiłam na bloga dwa zdjęcia, pierwsze aktualne a drugie zrobione w czasie intensywnej pracy nad dyplomem.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz