Translate

czwartek, 27 października 2011

malarstwo- Justyna Sołowiej

Jest to moja pierwsza odsłona po obronie dyplomu z malarstwa.
koniec studiów
lecz nie koniec z malarstwem!
Drogę którą zaczęłam na dyplomie czyli cykl prac "moda wśród nas"
jest i będzie tematem przewodnim mojego malarstwa
z miłości do mody i sztuki

RYTM  MIASTA

 Jest to obserwacja mojego miasta (Olsztyn)
i jakie zależności i stosunki panują między ludźmi a architektura miejską, 
między ludźmi, którzy żyją w tym mieście.
Jak strój wpływa na otoczenie i nas kształtuje.
-Jedni się wtapiają a drudzy się wybijają na tle architektury miejskiej
-Jedni tętnią i żyją życiem miasta. Miasto ich wciąga i nimi manipuluje 
Natomiast drudzy kontrolują i sami wybierają co z tego miasta chcą wycisnąć,
to oni sprawują kontrole i naginają miasto do swoich potrzeb.

MIASTO i CZŁOWIEK = WZAJEMNA SYMBIOZA

A Ty "KIM" jesteś? 
"Rytm miasta-przezroczysta koszula"  justyna sołowiej
,akryl na płótnie,70-80cm,2011rok. 

inspiracje strojami w które są ubrane postacie na obrazach
wzięłam z kolorowej pracy-modowej
plus obserwacja otoczenia:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz