Translate

środa, 17 lipca 2013

Rihanna - ilustracje Justyna Sołowiej

Wygrałam bilety na koncert i zafundowałam sobie mini wakacje! Dzięki wygranej w konkursie Sinsay na instagram i moim ilustracją/stylizacją mogłam być na konkursie Rihanny w Gdyni na scenie Openera. Koncert wzbudził mieszane uczucia, troszkę trzeba było czekać na gwiazdę, ale mi się bardzo podobało! Po pewnym czasie odwiedziłam Gdynie, która jest coraz piękniejsza. Była piękna pogoda można było wybrać się na plaże mięjską oraz troszkę pozwiedzać. Wybawiłam się,wytańczyłam  miałam świetna miejscówkę a Rihanna dała czadu! Parę zdjęć oraz ilustracji mam do pokazania. Zapraszam!
js.





































































































































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz