Translate

sobota, 19 października 2013

"Na Jeziorach" - malarstwo + street art Justyna Sołowiej

Każdy szuka swojej oazy ja ją na jakiś czas znalazłam. Czas zacząć nowe poszukiwania.
js.





























Zapraszam do kupowania i zamawiania u mnie obrazów.
  • Istnieje możliwość zakupu obrazów z istniejących zbiorów/cykli.
  • Na mojej stronie – justynasolowiej.com w zakładce sklep znajdują się obrazy od zaraz dostępne do kupienia.
  • Jeśli ktoś by chciał zakupić już obraz niedostępny, sprzedany może zamówić u mnie replikę danej pracy.
  • Wykonuje  również portrety na zamówienie oraz inne zlecenia, wszystko zależne czego klient wymaga i potrzebuje.
  • W razie pytań proszę  kontaktować się ze mną.
  • Szczegółową ofertę oraz cennik wysyłam  e-mailem.
Justyna Sołowiej

1 komentarz: