Translate

niedziela, 6 października 2013

nowy mural w Olsztynie - street art Justyna Sołowiej

Moja sztuka wyszła na ulice.Na podstawie mojego najnowszego cyklu "Na Jeziorach" powstał mój pierwszy mural w Olsztynie. W Olsztynie aktualnie mieszkam tu też skończyłam liceum plastyczne i studia artystyczne na UWM.Jest to miasto szczególnie mi bliskie. Mieszkam przy jeziorze Długim więc naturalnym się stało iż ten teren szczególnie mnie zainspirował. Mural pełni funkcję dekoracyjną, informacyjną oraz stał się atrakcja turystyczną. Moim celem było dodać trochę energii i koloru tej części miasta. Mural ma także zadanie promocyjne. Promowanie spędzania wolnego czasu nad wodą.Nasze tereny mają wielki skarb-jeziora. My mieszkańcy mamy to na co dzień więc korzystajmy z tego daru! Zamieszczam fotorelacje z pracy nad muralem oraz wszystkie wzmianki informacyjne. Zapraszam do Olsztyna aby zobaczyć na żywo!
js.













































































































































































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz