Translate

piątek, 28 lutego 2014

"Na Jeziorach" - malarstwo + street art Justyna Sołowiej

Nowy obraz z 2014 roku. Następny do cyklu "Na Jeziorach". Faza oczyszczenia jeszcze trwa...
js.




























Justyna Sołowiej – malarstwo, ilustracja, grafika, fotografia, zajęcia artystyczne.
  • Zapraszam do kupowania malarstwa, ilustracji ze zbiorów/cykli.
  • Zapraszam do korzystania z moich usług malarski, ilustracyjnych, graficznych oraz fotograficznych – prace na zlecenie.
  • Pomyśl co chcesz a ja to wykonam ?!
Zapraszam do kupowania i zamawiania u mnie obrazów.
  • Istnieje możliwość zakupu obrazów z istniejących zbiorów/cykli.
  • Na mojej stronie – justynasolowiej.com w zakładce sklep znajdują się obrazy od zaraz dostępne do kupienia.
  • Jeśli ktoś by chciał zakupić już obraz niedostępny, sprzedany może zamówić u mnie replikę danej pracy.
  • Zapraszam również do zakupu plakatów z reprodukcjami obrazów.
  • Wykonuje  również portrety na zamówienie oraz inne zlecenia, wszystko zależne czego klient wymaga i potrzebuje. Marzysz o jakimś obrazie napisz do mnie – namaluje.
  • W razie pytań proszę  kontaktować się ze mną.
  • Szczegółową ofertę oraz cennik wysyłam  e-mailem.
email - justyna.solowiej@o2.pl , kom - (+48) 608 321 096  Poland
strona - justynasolowiej.com , blog - justynasolowiej.blogspot.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz