Translate

środa, 26 listopada 2014

Talent roku 2014

Dziele się pozytywnymi wieściami! W dniu 22.11.2014 roku odbyła się gala Talent Roku 2014 w Państwowej Szkole Muzycznej w Olsztynie. W tym roku po raz osmy Fundacja Środowisk Twórczych w Olsztynie przyznawała nagrody Talenty Roku 2014. Otrzymałam nagrodę ufundowaną przez Prezydenta Olsztyna w kategorii sztuki piękne, statuetka muza Kaliope. Chciałam serdecznie podziękować za przyznanie mi nagrody. Jest mi niezwykle miło że efekty mojej pracy twórczej zostały docenione przez tak zacne grono! Dziękuję serdecznie! Wszystko zbiegło się w odpowiednim czasie. W tym roku podsumowałam moje działania artystyczne w projekcie/katalogu "W kręgu miasta" malarstwo&street art 2011-2014 rok. Trzy lata działania! Trzy cykle malarskie, dwa murale, trzy małe katalogi i jeden konkretny katalog.
js.

















































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz