Translate

poniedziałek, 29 czerwca 2015

Europa to my - finaliści I etapu - Olsztyn

Jako mieszkanka i osoba inspirująca się w swojej twórczości (malarstwo, street art, fotografia) terenami mojej okolicy. Zgłosiłam do konkursu Europa to my - zmiany jakie zaszły na plaży miejskiej w Olsztynie. Inwestycja - Plaża miejska nad jeziorem Krzywym w Olsztynie.Budowa całorocznej infrastruktury sportowo-rekreacyjnej nad jeziorem krzywym w Olsztynie. Tworząc cykl malarski "Na jeziorach" inspirowałam się i obserwowałam tereny jeziora Długiego, jeziora Krzywego. Obrazy z tego cyklu trafiały w różne zakątki Polski (aukcje,wystawy) i każdy się pytał gdzie jest tak pięknie. Jak wcześniej wspominałam mieszkam niedaleko Jeziora Długiego, Jeziora Krzywego. To moja dzielnica. Codziennie mam widok z okna na jezioro Długie. I jak tu się nie inspirować! Uwielbiam mieszkać w tej lokalizacji blisko jeziora i starówka. 
Robiłam dużo zdjęć, obserwowałam zmiany. Jestem zachwycona efektami! Widzę, że zmiany  czy przy terenie jeziora Długiego czy jeziora Krzywego zmieniły naszą  okolicę. Ludzie na nowo odkryli "stare" miejsca. Zaczęli z nich korzystać i na nowo polubili miasto. Kogo się nie zapytam - co Ci się podoba w Olsztynie - Jeziora! Jeziora to skarb naszego województwa. Przez inwestycje efektywnie wykorzystujemy te tereny. Widzę że mieszkańcy częściej spędzają czas na świeżym powietrzu. Zaczęli uprawiać sporty, są po prostu radośniejsi. Przybywa turystów. Wakacje w Olsztynie to na pewno dobry pomysł! Zapraszam również do odwiedzania mojego muralu znajdującego się w tunelu przy targowisku miejskim ul.grunwaldzka. Jedna strona muralu inspirowana właśnie jeziorem Krzywym i jeziorem Długim - czyli rekreacja nad jeziorami. Druga strona to miasto Olsztyn i spacer do starówki oraz rozrywkowe oblicze miasta. Murale inspirowane cyklami malarskimi - Na Jeziorach, Tętniące miasto nocą, Rytm miasta. Dwa oblicza miasta! 
To ogromny sukces dostać się do I etapu konkursu - Europa to my. Wśród licznych zgłoszeń i inwestycji. Dziękuję serdecznie kapitule za te wyróżnienie. Ogromnie się cieszę, że zdjęcia i moja historia zostały nagrodzone. Ale przede wszystkim przepiękna inwestycja została doceniona ! To jest również ogromna promocja mojego miasta w którym mieszkam. Chciałabym żeby się rozwijało i dawało perspektywy na dalsze życie w nim.  Pięknie się tu mieszka! Olsztyn pięknieje!

Zapraszam do Olsztyna by zobaczyć jakie zmiany zaszły w naszym mieście - Jezioro Ukiel (Krzywe)- Ukiel Centrum Rekreacyjno-Sportowe w Olsztynie
http://www.ukiel.olsztyn.eu/pl/

Ośrodek sportu i rekreacji w Olsztynie
http://www.osir.olsztyn.pl/pl/

Zapraszam do głosowania na Olsztyn! 
Od 6 do 24 lipca.

js.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz