Translate

środa, 24 czerwca 2015

trochę o mnie

Jestem dziewczyną z województwa Warmińsko-Mazurskiego. Urodziłam się 21.10.1986 roku w Morągu, wychowałam i chodziłam do szkół do Kalnika i Morąga. Od dzieciństwa Olsztyn był mi bliski. Często tu przyjeżdżałam na wakacje do cioci. Bardzo sympatycznie wspominam te czasy. Później moja pasja i znajomość miasta zdecydowała, że poszłam do liceum plastycznego a później na studia artystyczne i tak tu zostałam i zamieszkałam. Już 13 lat w Olsztynie. Moje działanie artystyczne i projekty połączyłam także z regionem, ale i nie tylko robię naprawdę dużo ciekawych rzeczy. Malarstwo, ilustracja, grafika, street art, fotografia, stylizacja. Olsztyn to mój dom. Mieszkam w Olsztynie w pięknym miejscu nie daleko jeziora Długiego i jeziora Krzywego. Codziennie mam widok z okna na jezioro Długie - i jak tu się nie inspirować naturą i tym co jest obok ?! Kocham naturą i spędzenie czasu na świeżym powietrzu. Wyciszenie, harmonia, spokój, oczyszczanie myśli i włączenie kreatywnego myślenia to daje mi spędzanie czasu nad wodą. Woda oczyszcza i dodaje energii. Spacerowanie, bieganie czy po prostu leniuchowanie. Bardzo dużo fajnych rzeczy udało mi się zrobić np. cały projekt/katalog - W kręgu miasta, malarstwo & street art 2011-2015.  Moim marzeniem było mieszkać przy jeziorze - marzenia się spełniają, dzięki Bogu. Mam jeszcze sporo marzeń z różnych dziedzin życia więc jest jeszcze o co powalczyć - jak  mówią wszystko przed nami! Kreatywna ze mnie osoba więc nie wiadomo co jeszcze ciekawego wyjdzie.
js.




































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz