Translate

czwartek, 2 lipca 2015

Europa to my - tvp1 - program na żywo - Olsztyn

tvp 1 - 2.07.2015 Jezioro Ukiel (Krzywe), Olsztyn - plaża miejska.
http://www.ukiel.olsztyn.eu/pl/  - Ukiel Centrum Rekreacyjno-Sportowe w Olsztynie
http://www.osir.olsztyn.pl/pl/  - Ośrodek Sportu i Rekreacji w Olsztynie 

(...)Chcesz wygrać europejską podróż marzeń, fantastyczny koncert i promocję telewizyjną dla Twojej miejscowości? Weź udział w konkursie „Europa to My” i pokaż, jak zmienia się Twoja okolica! (...)

(...) Weź udział w konkursie i zaproś gwiazdy, telewizję i radio do Twojej miejscowości!(...)

(...)Prześlij nam swoje zgłoszenie i pokaż, co zmieniło się w Twojej okolicy w ostatnich latach!(...) 
Tak między innymi był reklamowany ten konkurs w tvp 1. 
Wysłałam zgłoszenie - moje zdjęcia, moją historię i zostałam finalistą konkursu - Europa to my!
Historia związana z tym miejscem (czyli twórczość - malarstwo,street art, fotografia min. cykl malarski "Na jeziorach", mural "Collage Na jeziorach"), że obserwowałam to miejsce podczas transformacji (wtedy robiłam projekty artystyczne i te miejsce też było w inspiracjach) robiłam dużo zdjęć, obserwowałam zmiany i widziałam  jak one wpłynęły na mieszkańców. Na ich nastroje i samopoczucie. Ludzie na nowo odkryli "stare" miejsce i zaczęli częściej wychodzić z domów, uprawiać sporty itd Moją inspiracją do zrobienia zdjęć tej inwestycji było założenie pocztówkowe. Pocztówka i pozdrowienia z Olsztyna! Zamieściłam również zdjęcia  przed i po zmianach.
Zdjęcia autorskie i tekst autorski.
I stało się tvp 1 przyjechało z programem - Europa to my do Olsztyna. Program był realizowany na plaży miejskiej na żywo.

Pięknie pokazana nasza plaża miejska. Jak się zmieniła. Jakie inne zmiany zaszły w naszym mieście dzięki funduszom unijnym. Jak miasto wypiękniało. Pierwsza moja wystawa na plaży i malowanie mini muralu inspirowanego plażą miejską! Tak jak pamiętacie już wcześniej jeziora i te miejsce (jezioro Ukiel (Krzywe) mnie inspirowały. Powstał najpierw cykl malarski "Na Jeziorach" a potem mural "Collage Na Jeziorach". W tym roku zamknęłam duży projekt/katalog "W kręgu miasta". Zapraszam do lektury.
Dla mnie było oczywistym jaki projekt mogę zgłosić do konkursu jako mieszkanka.
Działo się! Podziękowania dla ekipy tvp 1 i programu - "Europa to my" oraz świetnie prowadzącego program Radka Brzózki! Była pozytywna energia!

Zapraszam na stronę 

Konkurs był dla mieszkańców i to oni mieli pokazać jakie zmiany zaszły w ich miejscowościach,okolicach dzięki funduszom unijnym. To ich spojrzenie miało pokazać co się zmieniło na lepsze. Opisać swoją historię. (...)Nawet jeśli nie zwyciężysz, a znajdziesz się w finałowej dwudziestce najlepszych zgłoszeń, to wygrasz laptopa, a do Twojej miejscowości w lipcu przyjedzie ekipa Telewizji Polskiej i Radia Zet,     i przygotuje programy na Wasz temat.(...)
Nagranie się odbyło, powstał piękny materiał promujący Olsztyn i transmitowany na żywo w tvp 1 w programie Europa to my, część z Was mi pisała że widziała. 

Czas teraz się zmobilizować i głosować na Olsztyn! Wspaniała nagroda czeka- między innymi koncert z udziałem gwiazd polskiej muzyki. Pod warunkiem że wygramy ! (...)Na zwycięzcę konkursu czeka m.in. europejska podróż marzeń, a w miejscowości, której dotyczy zgłoszenie konkursowe, zorganizujemy Ogólnopolski Dzień Funduszy Europejskich z atrakcjami      i wystawcami z całej Polski, a na koniec wielki koncert z udziałem m.in Edyty Górniak, Afromental, Margaret, Moniki Kuszyńskiej, Donatana i Cleo oraz Formacjii Nieżywych Schabuff. Dodatkowo Twoja miejscowość otrzyma 5 hot-spotów z darmowym rocznym wi-fi dla mieszkańców. (...)

GŁOSUJMY!!!!!!!! 

wysłałam takie zgłoszenie

więcej informacji o konkursie na dole

Zapraszam do obejrzenia  TVP 1 - EUROPA TO MY










































































































































http://www.telewizjaolsztyn.pl/10,4359-glosujmy_na_crs_ukiel_w_konkursie_europa_to_my.html

http://ro.com.pl/zaglosuj-na-kompleks-nad-jeziorem-ukiel/01220297

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz